O nás

Vítejte ve světě kávy a spotřebního zboží.

Jsme lídrem na trhu díky nejvyšší kvalitě a jedinečné chuti našich káv, které dodáváme z nejlepších pěstitelských oblastí na světě.

Tchibo
Davidoff
Jihlavanka
Eduscho
Po více než 70 let, od svého založení v roce 1949 Maxem Herzem, je Tchibo na trhu s kávou synonymem čerstvosti a jakosti. Z původně zásilkového obchodu s kávou se vyvinula mezinárodní společnost, která působí v mnoha obchodních odvětvích, nejen v tradičním obchodu s kávou. V průběhu let společnost Tchibo systematicky rozšiřovala svůj sortiment a prodejní kanály a přinášela rozmanitost, kvalitu a inovace.

Tchibo v České Republice

Společnost Tchibo Praha, spol. s r.o., která patří mezi nejvýznamnější dovozce kávy a kávových výrobků, působí na českém trhu od roku 1991. Od počátku svého působení v České republice si společnost Tchibo udržuje vedoucí postavení v segmentu pražené kávy, kde ji reprezentují značky Tchibo, Jihlavanka, Davidoff Café a od roku 2023 také značka Eduscho. Tchibo dále nabízí široký sortiment instantní kávy a kávových specialit pro náročné zákazníky i nejširší skupiny běžných konzumentů.

Každý týden nabízí Tchibo nové kolekce. Ať už se jedná o módu, vybavení pro domácnost, nábytek, dekorační předměty, nebo sportovní vybavení – každý týden přichází s něčím novým a překvapuje inspirativními tematickými oblastmi. Většinu Tchibo výrobků vyvíjejí jejich vlastní odborníci a celý proces vývoje prochází přísnými kontrolami kvality. Výrobky jsou vyráběny exkluzivně pro Tchibo. To znamená, že kvalita je základem již pouhé myšlenky na každý nový výrobek. Nakupování v Tchibo je snadné – nabízí vždy výbornou kvalitu za atraktivníceny z každé tematické oblasti.

Cílem Tchibo je nabízet výhradně trvale udržitelnou kávu, jejíž pěstování odpovídá ekonomickým, ekologickým a sociálním požadavkům. Proto řada Tchibo káv nese logo Bio nebo logo Rainforest Alliance. Pokud jde o textilní výrobu, spolupracuje s organizacemi, jako jsou Fairtrade nebo Cotton made in Africa. A velké množství dřeva používaného k výrobě dřevěného nábytku pochází z odpovědného lesního hospodářství.

Historie Tchibo

1991

Vstup na český trh.

2001

Vedoucí postavení na trhu s praženou zrnkovou kávou.

2004

Otevření prvního kamenného obchodu Tchibo v Brně.

2007

Čeští zákazníci mohou nakupovat v desítkách prodejních míst a devatenácti obchodech Tchibo po celé zemi.

2008

Start internetového obchodu www.tchibo.cz.

2009

Tchibo na trh uvádí kapslové kávovary Cafissimo.

2010

Tchibo provozuje již 23 obchodů v České republice a bohatou síť prodejních míst v obchodních řetězcích.

2012

V Hradci Králové je otevřen již třicátý kamenný obchod Tchibo v ČR. Firma také spouští věrnostní program TchiboCard.

2013

Tchibo otevřelo první obchod mimo nákupní centrum, na prestižní ulici Česká v centru Brna. Následně byl obchod přesunut do ulice Masarykova.

2015

Tchibo nabízí služby cross-channel, v jejichž rámci je možné nakupovat, vyzvedávat a vracet zboží napříč všemi prodejními kanály.

2017

Tchibo uvádí na trh zcela nový produkt - kávovou limonádu Mazagrande.
Na kávových barech Tchibo je jako první na českém trhu představena káva Nitro Cold Brew.
Na konci roku zavádí Tchibo do všech svých obchodů (vyjma outletových prodejen) digitální cenovky.

2019

Na trh je uveden vůbec první plně automatický kávovar na zrnkovou kávu Tchibo Esperto Caffè.

2021

Tchibo pokračuje v inovacích a představuje další novinku - funkční kofeinovou vodu Tchibo Coffizz, ve dvou příchutích "marakuja" a "citron a máta".
Tchibo oslavilo 30 let působení na českém trhu

2023

Tchibo na trh uvádí značku Eduscho.

2025

Otevření první kavárny Jihlavanka Café.